Regulamin
Na stronie internetowej http://pracowniadebina.pl można dokonać zakupów produktów wykonanych przez firmę Pracownia Stolarska Dębina z siedzibą w Szczecinie, ul. Kolumba 59, NIP: 7651183850, REGON: 36833608.
1. Firma Pracownia Stolarska Dębina wykonuje produkty pod specjalne zamówienia klienta. W celu zamówienia usługi należy skontaktować się telefonicznie (792688277), bądź mailowo (kontakt@pracowniadebina.pl). Po konsultacji i omówieniu szczegółów projektu, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 50% ostatecznej ceny za produkt. Zaliczkę można wpłacić na konto 80 1140 2004 0000 3302 7710 4108 (mBank) lub w gotówce. Jeśli w trakcje realizacji nastąpią zmiany w projekcie, ostateczna cena za produkt może ulec zmianie. Koszt realizacji może zmienić się również w przypadku znaczących podwyżek materiałów.
2. Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie, w zależności od złożonego zamówienia.
3. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu. Wystawiamy również faktury VAT.
4. W zależności od ustaleń, meble, bądź inne produkty dowozimy do domu klienta (z montażem lub bez) lub wysyłamy firmą kurierską.
5. Jeśli zamówienie wysyłamy firmą kurierską, termin otrzymania zamówionego towaru jest zależny od czasu realizacji oraz przewidywanego czasu dostawy.
6. Możliwy jest odbiór osobisty towaru, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Skontaktuj się z nami. Adres odbioru: ul. Kolumba 59, Szczecin.
7. Na stronie internetowej prezentowane są zdjęcia poglądowe produktów. Produkty z drewna litego będą różniły się od tych na zdjęciu, co wynika ze specyfiki materiału, jakim jest drewno.
REKLAMACJE
1. Wszystkie realizacje, które wykonujemy, wykonywane są na zamówienia indywidualne, według wytycznych Klienta. Nie posiadamy mebli na stanie magazynowym.
2. Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotowi.
3. Odstępstwa od pkt. 2:
– Towar dotarł do Klienta uszkodzony. Podstawą do zwrotu jest spisany protokół szkody z kierowcą lub kurierem, który dostarczył mebel/przedmiot.
– Towar posiada wadę ukrytą. Wadę ukrytą należy zgłosić niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od otrzymania produktu.
4. Klient zobowiązany jest do rozpakowania mebla drewnianego w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania oraz do przechowywania mebla w temperaturze pokojowej.
5. Każdy nasz produkt objęty jest 2-letnią rękojmią. W tym czasie, gdy nastąpi uszkodzenie mebla (odstępstwem są sytuacje wymienione w pkt. 6) dokonujemy bezpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy.
6. Sytuacje, w których mebel nie zostanie objęty naprawą gwarancyjną lub wymianą na nowy:
– Brak spisanego protokołu szkody podczas odbioru mebla/produktu od kierowcy/kuriera.
– Przechowywanie mebla lub przedmiotu drewnianego w temperaturze innej niż pokojowa.
– Ustawienie mebla w bezpośrednim sąsiedztwie grzejnika lub innego źródła ciepła.
– Wszelkie uszkodzenia mechaniczne (upadek, uderzenie, itp.).
– Zła konserwacja drewna. Niestosowanie się do zasad konserwacji. Nieużywanie środków rekomendowanych do codziennej pielęgnacji drewna.
– Zalanie mebla wodą.
Wszystkie wzory i fotografie przedmiotów oraz mebli zamieszczone na stronie internetowej Pracownia Dębina objęte są prawami autorskimi. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie bez zgody właściciela jest zabronione. Ustawa o prawach autorskich: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).
1. Firma Pracownia Stolarska Dębina wykonuje produkty pod specjalne zamówienia klienta. W celu zamówienia usługi należy skontaktować się telefonicznie (792688277), bądź mailowo (kontakt@pracowniadebina.pl). Po konsultacji i omówieniu szczegółów projektu, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 50% ostatecznej ceny za produkt. Zaliczkę można wpłacić na konto 80 1140 2004 0000 3302 7710 4108 (mBank) lub w gotówce. Jeśli w trakcje realizacji nastąpią zmiany w projekcie, ostateczna cena za produkt może ulec zmianie. Koszt realizacji może zmienić się również w przypadku znaczących podwyżek materiałów.
2. Czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie, w zależności od złożonego zamówienia.
3. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu. Wystawiamy również faktury VAT.
4. W zależności od ustaleń, meble, bądź inne produkty dowozimy do domu klienta (z montażem lub bez) lub wysyłamy firmą kurierską.
5. Jeśli zamówienie wysyłamy firmą kurierską, termin otrzymania zamówionego towaru jest zależny od czasu realizacji oraz przewidywanego czasu dostawy.
6. Możliwy jest odbiór osobisty towaru, po wcześniejszym ustaleniu terminu. Skontaktuj się z nami. Adres odbioru: ul. Kolumba 59, Szczecin.
7. Na stronie internetowej prezentowane są zdjęcia poglądowe produktów. Produkty z drewna litego będą różniły się od tych na zdjęciu, co wynika ze specyfiki materiału, jakim jest drewno.
REKLAMACJE
1. Wszystkie realizacje, które wykonujemy, wykonywane są na zamówienia indywidualne, według wytycznych Klienta. Nie posiadamy mebli na stanie magazynowym.
2. Zgodnie z prawem towary wykonane na indywidualne zamówienie, nie podlegają zwrotowi.
3. Odstępstwa od pkt. 2:
– Towar dotarł do Klienta uszkodzony. Podstawą do zwrotu jest spisany protokół szkody z kierowcą lub kurierem, który dostarczył mebel/przedmiot.
– Towar posiada wadę ukrytą. Wadę ukrytą należy zgłosić niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni od otrzymania produktu.
4. Klient zobowiązany jest do rozpakowania mebla drewnianego w ciągu 7 dni od daty jego otrzymania oraz do przechowywania mebla w temperaturze pokojowej.
5. Każdy nasz produkt objęty jest 2-letnią rękojmią. W tym czasie, gdy nastąpi uszkodzenie mebla (odstępstwem są sytuacje wymienione w pkt. 6) dokonujemy bezpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy.
6. Sytuacje, w których mebel nie zostanie objęty naprawą gwarancyjną lub wymianą na nowy:
– Brak spisanego protokołu szkody podczas odbioru mebla/produktu od kierowcy/kuriera.
– Przechowywanie mebla lub przedmiotu drewnianego w temperaturze innej niż pokojowa.
– Ustawienie mebla w bezpośrednim sąsiedztwie grzejnika lub innego źródła ciepła.
– Wszelkie uszkodzenia mechaniczne (upadek, uderzenie, itp.).
– Zła konserwacja drewna. Niestosowanie się do zasad konserwacji. Nieużywanie środków rekomendowanych do codziennej pielęgnacji drewna.
– Zalanie mebla wodą.
Wszystkie wzory i fotografie przedmiotów oraz mebli zamieszczone na stronie internetowej Pracownia Dębina objęte są prawami autorskimi. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie bez zgody właściciela jest zabronione. Ustawa o prawach autorskich: Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).